20 Ağustos 2013 Salı

Pinhani - Ne güzel güldün akor,arpej ve ritim

Ritim : 4/4
Arpej : Sürekli ritim atılacak 
 
Dm                       Am
Belki durup dururken yanına gelince
   Bb                   F
Söylediklerimi anlamsız buldun
Dm                   Am
Oysa vakit yoktu ama sen haklıydın
   Bb                        F       Bb
Çünkü böyle şeyler aceleye gelmezdi

Bb   Am     Gm    Bb  Am  Bb
Yalandan da olsa
Bb          Am    Dm       C
Ne güzel güldün o akşam bana

Dm  F   Gm  dmsus4  A  (ara müzik)
 
Dm  
Belki tanışmak zor 
    Am 
İyi anlaşmak zor 
Bb                         F
Peki görüşmek çok mu kolaydı
Dm                         Am
Çok kısa bir zamanda belki birazda zorla 
      Bb             F   Bb    
Bence gayet iyi de anlaştık

Bb   Am     Gm    Bb  Am  Bb
Yalandan da olsa
Bb          Am    Dm       C
Ne güzel güldün o akşam bana
(x2) 
 
Dm  F   Gm  dmsus4  A  (ara müzik) 
 

 
Bana bir söz verdin yine gelirim diye
Sen gelmesen bile ben gelirdim
Sana bir şarkı yazdım söylersin diye
Beni hiç unutmamanı istedim

Bb   Am     Gm    Bb  Am  Bb
Yalandan da olsa
Bb          Am    Dm       C
Ne güzel güldün o akşam bana
(x2)

Dm  F   Gm  dmsus4  A  (son müzik) 
 
Dm : xx0231
F  : 133211
Gm : 355333
A  : x02220 
Bb : x13331
dmsus4:xx0233

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder