23 Ağustos 2013 Cuma

Ahmet KAYA - Söyle akor, arpej ve ritim

Ritim 4/4
Arpej : Pimamiam
 
Solo kısmını çaldıktan sonraki giriş 
 
Amx4 
 
Dm                        Am
Söyle yağmur çamur değmedi yüreğime
Bb                C   Am
Şimdi ben nerdeyim sen nerde
Dm               Am
Söyle ay doğmadan düşmesin yaş gözüme
Bb                C   Am
Şimdi ben nerdeyim sen nerde
Dm                        Am
Dışarda kar yağıyor benim içime yağmur
Bb                C   Am
Ağlama göz bebeğim biraz daha dur
Dm                        Am
Yüreğime basa basa içimden yar geçiyor
Bb                C   Am
Ağlama iki gözüm biraz daha dur

Am  Bb  C   Bb         Am        
Ayy Ayy Ayy yanıyor ömrüm        
x2 
 
Dm                        Am
Vallaha yağmur çamur değmedi yüreğime
Bb                C   Am
Söyle ben nerdeyim sen nerde
Dm                        Am
Söyle ay doğmadan düşmesin yaş gözüme
Bb                C   Am
Söyle ben nerdeyim sen nerde 
 
Dmx4
 
Dm                        Am
Söyle yağmur söyle değmeden yüreğime       
Bb                C   Am                       
Söyle gökyüzüne o nerde                       
Dm                        Am               
Söyle ay doğmadan düşmesin yaş gözüme         
Bb                C   Am                         
Söyle gökyüzüne o nerde                         
x2 
 
Am  Bb  C   Bb         Am 
ayy ayy ayy yanıyor ömrüm 
x2 

Dm                        Am                 
söyle baksın gece dağlardan hasretime         
Bb                C   Am                        
söyle bilmesen de o nerde
x2
 
solo bitiş yapılır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder