20 Ağustos 2013 Salı

Ahmet KAYA - Hani benim gençliğim nerde Akor (Penceresiz kaldım anne) Arpej ve ritim

Ritim : 4/4 lük.
Arpej : Pimamiai

İntro: (Dm, Am,  Bb, Am) x2

Am 
Hani benim sevincim nerde
Am
Bilyelerim topacım 
Dm
Kiraz ağacında yırtılan gömleğim
Dm
Çaldılar çocukluğumu habersiz
(Bu kıta arpejle çalınacak)
Dm
Penceresiz kaldım anne  
Am
Penceresiz kaldım anne 
Bb
Uçurtmam tel örgülere takıldı
Am
Hani benim gençliğim anne
(x2)

Arpejle (Dm, Am,  Bb, Am)

Am
Ne varsa buğusu genzi yakan
Am
Ekmek gibi aşk gibi 
Dm
Ah ne varsa güzellikten yana
Dm
Bölüştüm büyümüştüm

(Bu kıta arpejle çalınacak)
Dm
Bu ne yaman çelişki anne 
Am
Bu ne yaman çelişki anne
Bb
Kurtlar sofrasına düştüm
Am
Hani benim gençliğim anne
(x2)
 

Arpejle (Dm, Am,  Bb, Am) 
Am
Hani benim sevincim nerde
Am
Akvaryumum kanaryam
Dm
Üstüne titrediğim kaktüs çiçeği
Dm
Aldılar kitaplarımı sorgusuz
 
(Bu kıta arpejle çalınacak)
Dm
Duvarlar konuşmuyor anne
Am
Duvarlar konuşmuyor anne
Bb
Açık kalmıyor hiç bir kapı
Am
Hani benim gençliğim nerde
(x2)

Dm
Yağmurları biriktir anne 
Am Yağmurları biriktir anne 
Bb 
Çağ yangınında tutuştum
Am
Hani benim gençliğim anne

Dm : 000231
Am : x02210 
Bb : x13331

 
Akorları yayınlayan : Makinahmet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder