17 Ağustos 2013 Cumartesi

Yaşar kurt - Ver bana düşlerimi orjinal akor, ritim, arpej


Ritim : 4/4
Arpej : Pimamiam 

İntro : Cm, G#, Bb (x4)

Cm                      Bb              G#
Gitmek kolay mmmm ya sonrası
Fm                                Cm
Silebilir misin sende kalan
Bb                        Cm
Dudaklarımın nemini
           Fm            Cm
Atamazsın biliyorum
Bb          G#          Cm
Sende solan yüreğimi


Fm7                  Cm
Ver bana düşlerimi
       Fm7             Cm
Ver bana gülüşlerimi
Cm7                     
Bb
Yanarsın ah yanarsın
       G#7  
Bb       Cm
Verirsen bana kendini 


Fm                                Cm
Silebilir misin sende kalan
Bb                        Cm
Dudaklarımın nemini
           Fm            Cm
Atamazsın biliyorum
Bb          G#          Cm
Sende solan yüreğimi 


Bb   : x13331
Cm  : x35543
G#   : 466544
Fm   : 133111
Cm7: x35343

Şarkının  orjinal akorlarıdır. Ancak sesinize göre şarkıyı transpoze ederseniz daha iyi sonuç alırsınız. 
Akorları yayınlayan : Makinahmet 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder