10 Eylül 2013 Salı

Hakim bey akor ve ritim - Mehmet Erdem (Şikayetim var)

Ritim : 4/4 lük
arpej : Kullanılmamış

İntro : F#m,G x8

F#m          G  F#m           G
Şikayetim var   cümle yasaktan
F#m             G   F#m          G
Dillerimi hakim bey bağlasan durmaz
F#m            G  F#m             G
Gelsin jandarma   polis karakoldan
A                         G    F#m
Fikrim firarda mapusa sığmaz eyvah
A          G    F#m
mapusa sığmaz eyvah


F#m           G F#m          G
Gün olur yerle  yeksan olurum
F#m           G  F#m         G
Gün olur şahım   devri devranda
F#m         G  F#m           G
Kanun üstüne   kanun yapsalar
A         G                 F#m
Söz uçar yazı iki cihanda eyvah
A         G   F#m
iki cihanda eyvah


F#m             F#m         Bm
Sussan olmuyor, susmasan olmaz
Bm                                F#m
Dil dursa hakim bey, tende can durmaz
F#m             F#m         Bm
Yazsan olmuyor, yazmasan olmaz
Bm                         f#m
Kaleme tedbir, koma tek durmaz

Şarkıyı en başa dönüp tekrar söyledikten sonra


F#m          G  F#m           G
Şikayetim var   cümle yasaktan
F#m             G   F#m          G
Dillerimi hakim bey bağlasan durmaz
F#m            G  F#m             G
Gelsin jandarma   polis karakoldan
A                         G    F#m
Fikrim firarda mapusa sığmaz eyvah
A          G    F#m
mapusa sığmaz eyvah


Solo kısmı biliniyorsa çalınır.Bilmiyorsanız 4 kere F#m,G çalın.

A                   G      F#m 
Söz uçar yazı iki cihanda eyvah
A        G    F#m
iki cihanda eyvah

F#m : 133111
A     : 588755
G     : 355433



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder