8 Ağustos 2012 Çarşamba

Cem KARACA - Oh be orjinal Akor

C                G                Am           Em
Şu adadan şu bodruma yüzesim gelir
F                 G                   Am
Yüzsem de çıkamam ki of be

C                   G          Am         Em
Kuş olup ta o yakaya uçasım gelir

F               G                     Am
Uçsamda  konamam ki of be


C             G                Am                   Em
Geceleri  ben adadan Bodruma bakardım
F            G                      Am
Işıkları  ben görürdüm of be

C              G                      Am              Em
Türküleri  ben dinlerdim  gökyüzünü ben koklardım
F                 G              Am
Ve de nasıl  özlerdim of be

C                       G                    Am          Em
Ben döneksem  döndüm diye  memleketime
F                       G                    Am
Döndüm baba   döndüm işte oh be


Bu döküman genelsanatlar.blogspot.com tarafından ilk kez yayınlanmıştır. Emeğe saygı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder