16 Ocak 2013 Çarşamba

Dostum Dostum Akor - Anonim

Ritim:4/4 lük. (A,A,Y,Y,A,Y)

Em                      Am      Em
Bin cefalar etsen almam üstüme oy
Em                     Am          Em
Gayet şirin geldi dillerin dostum oy
Em                     Am        Em
Varıp yad ellere meyil verirsen oy
Em         G          Am        Em
Kış ola bağlana yolların dostum dostum dostum
Am        Em
Dostum dostum dostum
C     D         Em
Dostum gelsene canım

Em                  Am      Em
İlahi onmaya yardan ayıran oy
Em                  Am         Em
Bahçede bülbüller ötüyor uyar oy
Em                Am        Em
Kula gölge ise allaha uyan oy
Em         G         Am         Em
Senden ayrılalı gülmedim dostum dostum dostum


Am        Em
Dostum dostum dostum
C     D             Em
Dostum gelsene canım

Em                       Am         Em
Pir sultan abdalım gülüm dermişler oy
Em                  Am              Em
O şirin canına nasıl kıymışlar oy
Em                  Am             Em
İsterisem dünya malı vermişler oy
Em           G         Am         Em
Sensiz dünya malı neylerim dostum dostum dostum
Am        Em
Dostum dostum dostum
C      D         Em
Dostum gelsene canım .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder