20 Ağustos 2012 Pazartesi

Üç hürel – Bir sevmek bin defa ölmek demekmiş akor,arpej ve ritim

..... Am  F  E  x4
E         Am     F        E
Aşkın şarabından bilmeden içtim
E       Am     F        E           Ritim: 4/4 lüktür.
Sevda yolundan bilmeden geçtim      Arpej: Şarkının klibinde bariz
Am         C                        bir arpej uygulaması görülmedi.
Aşkin bir alevmiş yar yar
Dm          E
Bir ateş parçası

E           Am   F        E
Bilmeden gönlümü ateşe verdim       )x2

E              Am   F          E
Bir sevmek bin defa ölmek demekmiş  )x2 )
E         Am     F          E           )
Bin defa ölüp de hiç ölmemekmiş         ) N
E         Am     F       E              )
Bin defa ölüp de ölememekmiş            )

E        Am     F         E
Şarabı zehirmiş içtikçe öldüm
E         Am    F          E
Yolu hep uçurum düştükçe öldüm
Am         C
Aşkın bir alevmiş yar yar
Dm          E
Bir ates parçası

E        Am   F          E
Ateşe gönlümü yaktıkça öldüm     )x2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder