Sayfalar

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Neyzen TEVFİK - Mecnun

Yürü bre ehli deve endamını göreyim.
Sensiz geçen gecelerin ecdadını sikeyim.
Mecnun gibi top muyum bir am için öleyim.
Leylayı da  sikeyim mecnunu da sikeyim.

Bana yar olmayan karının izzetini itibarini sikeyim.
Yansın karıların alayı su veren itfaiyenin hortumunu sikeyim.



Düşmüşüz bir orospunun belasina,
Koymadik diye taaa amının ortasina.
Kader böyle yazmış hatırasına,
Ben böyle hatiranin hikayesini sikeyim.

Kerem dagları deler bir amcık uğruna,
Aslı gitsin de, ona buna vurdura.
Bir kari için değer mi hiç bütün bunlara,
Her taraf amcık dolu mala iyi vurana.

Fuzuli am pesine düştün gurbete.
Am serindir, am derindir, şifa verir Millete.
Ye kebabı, iç şarabı, vur karpuz göte.
Bu gidişle, yarrrağımı  gidersin cennete.

22 yorum:

  1. hay neyzen teyfik bu şiiri yazan ellerini öpeyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    2. Elimi öpen dudaklarını sikeyim...

      Sil
  2. Neyzen üstad sen ölümsüz ömürlüksün kaleminle bin yasa

    YanıtlaSil
  3. sikinle bin yaşa neyzen

    YanıtlaSil
  4. sikinin ucu nereyi göstermişse orayı vurmuş :)

    YanıtlaSil
  5. senin amk neyzen :D helalll :) sikine göre yol almış :)

    YanıtlaSil
  6. Emmin taşşağını yesin ne yazmış beh.

    YanıtlaSil
  7. amın dibi yok gerçekten baba

    YanıtlaSil
  8. şiir dediğin böyle olur işte...
    bana faydası olmayan kilisenin papazını sikeyim :D

    YanıtlaSil
  9. Senin yazdigin yazacağın şiiri sikeyim.

    YanıtlaSil
  10. anası bunu doğurmamış sıçmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende senin çekip çıkaranını sikim
      seni görünce bu orospu çocuğu olur diye geri itelerdim geldiğin o gelen geçen hanına

      Sil
  11. burdan tahsin ve mustafaya selamlar

    YanıtlaSil
  12. Senin gibi şairin kalemini sikeyim

    YanıtlaSil
  13. Bana küfür eden ağzını sikeyim

    YanıtlaSil
  14. Yorum yazan ellenizi sikeyim.. :)

    YanıtlaSil
  15. Bu adamı çok kötü sikmişler heralde zamanında. Taşşaklarına kurban neyzen tevfik !

    YanıtlaSil
  16. Ananıda ben sikeyim Neyzen. Bana söven olursa burda yazan herkes onun sülalesini siksin

    YanıtlaSil